Konditsioneeri täitmine, kliimaseadme hooldus

 

Konditsioneeri ja kliimaseadme täitmise superpakkumine R134a 48€

  • Täitmine (hooldus) külmainega R134a kuni 500g48
  • üle 500g süsteemidel lisandub R134a gaasi hind 100g/5€

Konditsioneeri ja kliimaseadme täitmise hinnakiri gaasiga R1234YF 125€

  • Täitmine (hooldus) külmainega R1234YF kuni 500g125
  • üle 500g süsteemidel lisanduv R1234YF gaasi hind 100g/15€

Lisateenused:

  • Süsteemi vaakumi kontroll/lekketest – 20€
  • Süsteemi N2 survekontroll – 25€

Konditsioneeri ja kliimaseadme täitmine (hooldus) sisaldab:

  • vana külmaaine eemaldamist
  • niiskuse eemaldamist vaakumiga
  • osaliselt määrdunud õli eemaldamist
  • vaakumi teostamist
  • vaakumiga lekke kontrollimine
  • õige koguse külmaaine lisamist
  • PAG/POE õli koos värvainega lisamist, et leida tulevikus lekkeid

BRONEERI KOHE!
Mobiil: 56 95 96 97, või 6 553 556    info@kumm.ee

Konditsioneeri eesmärk on jahutada auto salongi, et suvel palava ilmaga oleks autos sisekliima mugav ja nauditav. Lisaks sellele kogub konditsioneer või kliimaseade autos olevat niiskust. Seega pole konditsioneeri ainuke eesmärk jahutada sõiduki salongis olevat õhku vaid ka klaasidelt ja tekstiililt kuivatada niiskus. Kui eriti sügisel ja talvel, samuti ka vihmaste ilmadega on auto tuuleklaas udune, niiskus sealt ei kao, siis on selge,  et konditsioneer ei tööta korralikult ja tõenäoliselt on konditsioneeri süsteemis külmainet vähe. Lisaks on väga oluline vahetada ka regulaarselt salongifiltrit.
Nii nagu iga auto vajab hooldust regulaarsetl vajab hooldust ka Sinu auto konditsioneer või kliimaseade mida tuleb hooldada iga kahe aasta tagant. Lisaks loetakse külmaaine normaalseks kulumiseks süsteemis kuni 10% aastas. Kui külmainet on süsteemis vähe või palju siis ei tööta seade korralikult. Tihti suudab vähese külmainega süsteem jaheda ilmaga külma toota ja just kui konditsioneer töötaks, aga kui ilm läheb soojaks siis puhub vaevu jahedat, siis on selge, et külmainet on konditsioneeris vähe ja vajab konditsioneer täitmist.
Konditsioneerisüsteemi suurim vaenlane on niiskus torustikus, mis tekitab oksiidi ja selle tulemusena jäävad düüsid kinni.

Tule ja täida oma konditsioneer meil ja naudi sõitmist.