Ostutingimused

ÜLDINE

  1. Käesolevad kasutustingimused reguleerivad Kummikunstnikute OÜ, registrikood 10222865, (Rästa 2A, Tallinn 13425; e-mail info@kumm.ee,  edaspidi Müüja) ja ostu sooritanud isiku (edaspidi Klient) vahel tekkivaid õigussuhteid rehvide ja muude E-poes müüdavate toodete (edaspidi Kaup) ostmisel-müümisel www.kumm.ee müügikeskkonnas (edaspidi E-poes).
  2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel kaupade müümisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
  3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja kaupade hindasid. Muudatustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
  4. Kaupade hinnad on toodud E-poes kauba kõrval ja hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
  5. Kaupadelt on tasutud kõik kohustuslikud riiklikud maksud.

TOOTED 

  1. Veebilehel olevad tooted on uued, see tähendab, et tooted on kasutamata. Rehvide puhul loetakse uueks tooteks ka protekteeritud rehvi.
  2. Veebilehel olevad pildid kaupade juures on illustratiivse tähendusega. Kauba valikul lähtuda kauba nimetusest ja kirjeldusest.
  3. Veebilehel olevad tooted vastavad tootja kirjeldustele.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

  1. www.kumm.ee müügikeskonnas müüakse kaupu ainult koos paigaldusega.
  2. Kodulehel toodud hinnad on esitatud arvestusega, et rehve ostetakse nelja kaupa. Kui klient soovib rehve osta 1-3tk siis on teenindajal õigus määrata hind mis võib olla kodulehel toodust erinev.
  3. Kauplejal on õigus keelduda paaritu arvu rehvide müümisest.
  4. Klient lisab kauba ostukorvi pärast kauba ning vajadusel koguse valimist kaubalehel nupu „Lisage ostukorvi“ vajutamist.
  5. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning kaupa ostukorvist eemaldada kuni kauba eest tasumiseni.
  6. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis sisestada vajalikud andmed, valida makseviis ning vajutada nuppu „Turvaline makse“.
  7. Tellimus loetakse lõplikult vormistatuks pärast „Turvaline makse“ nupu vajutamist.
  8. Teatise tellimuse kinnituse kohta saadab Müüja Kliendi e-posti aadressile.
  9. Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Müüja tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt Klienti. Osalise tühistamise korral võib Müüja küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks.
  10. Tellimuse tühistamise korral kantakse Kliendile raha tagasi 14 päeva jooksul tellimuse tühistamisest.

TASUMINE

    1. E-poes sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.
    2. Tellimuste eest saab tasuda Eesti pangalinkidega (Swedbank, LHV)
    3. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas
    4. Tellimuse esitamise ja tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus ja arve.

TARBIJAST KLIENDI TAGANEMISÕIGUS, KAUPADE TAGASTAMINE

  1. Tarbijast Kliendil on õigus põhjust avaldamata tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul kauba kättesaamisest, esitades Müüjale kirjaliku (postiga või digiallkirjaga) või kirjaliku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) või täites E-poe veebilehel allalaetava taganemisavalduse vormi.
  2. Klient on kohustatud tagastama kauba 14 kalendripäeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest. Taganemistähtaeg hakkab kulgema päevast, mil Klient või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud kauba enda valdusesse. Juhul, kui tellimus koosneb rohkem kui ühest saadetisest, hakkab taganemistähtaeg kulgema viimase paki Kliendini saabumise päevast.
  3. Tehingust taganemisel tagastab Müüja Kliendile tema poolt tasutud summad, kandes tagastatava summa Kliendi pangakontole hiljemalt 14  päeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest Müüjani. Müüjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on kauba tagastanud või esitanud tõendi kauba tagastamiseks üle andmise kohta postiasutusele. Taganemisõiguse kasutamisel kannab Klient kõik kauba tagastamisega seotud otsesed kulud.
  4. Kauba tagastamise eelduseks võlaõigusseadusest tuleneva 14-päevase taganemisõiguse raames on kasutamata kaup, millel on alles kõik etiketid ja muud saadetisega kaasasolnud dokumendid, sealhulgas Kliendile väljastatud arve.
  5. Punktis 5.4. toodud õiguse kasutamisel tuleb toode tagastada kaupleja poolt edastatud aadressile. Tagastamisega seotud kulud kannab klient.
  6. Tarbijast klient kaupa ostes aktsepteerib, et ostetav kaup võib saabub välismaalt ja seoses sellega on kauba tagastamine kulukam, kui tavapärase Eesti piirides toimuva tagastuse korral.
  7. Tarbijast kliendil on õigus ostetud kaup 14 päeva jooksul tagastada ka juhul, kui tarbijast klient on kaupa kasutanud suuremas ulatuses, kui see on võimalik vastavat kaupa müüdavas kaupluses. Eelkõige puudutab see olukorda, kus kaup on võetud kasutusse, näiteks paigaldatud veljele.
  8. Juhul kui tarbijast klient kasutab punktis 5.7. toodud õigust, siis tagastatakse kaup aadressile mis lepitakse kokku e-mail`i teel.
  9. Punktis 5.7. toodud õiguse kasutamisel teeb müüja peale kauba kättesaamist kaubale ekspertiisi ja määrab kindlaks kui palju on kauba väärtus vähenenud. Peale seda edastatakse tarbijast kliendile vastava ekspertiisi koopia. Väärtuse vähenemise summa peetakse tasutud summalt kinni ja ülejäänud summa tagastatakse tarbijast kliendile 14 päeva jooksul ekspertiisist. Tagastatav summa ei ole kunagi suurem kui 80% arve summast.
  10. Juhul kui punktis 5.9. toodud ekspertiis tuvastab, et kauba siiski ei ole kasutatud suuremas ulatuses, kui selle kasutamine on võimalik kaupluses, siis vähendatakse tarbijast kliendile tagastavat summat summa võrra, mis kulub kauba tarnimiseks algse saatjani. Lisaks tuleb sellisel juhul tarbijast kliendil tasuda ekspertiisi kulud.
  11. Kaupade tagastamiseks on tarbijast kliendil aega kolm (3) kuud vastava teatise saatmist. Juhul kui antud aja jooksul kaupade tagsatamist ei toimu loeatkse mis tahes kaupade tagastamise protsess lõppenuks.
  12. Kummikunstnikute OÜ vahetab tasuta ringi kauba mis ei vasta kumm.ee e-poes eksponeeritule, see tähendab, et mis ei vasta toote kirjeldusele.     

MÜÜGIGARANTII

  1. Kõigile kumm.ee e-poes müüdavatele rehvidele kehtib rehvi tootja poolt antud müügigarantii kaks (2) aastat. Müügigarantii andja on Kummikunstnikute OÜ, aadressiga Rästa 2A, 13425 Tallinn. Müügigantii katab nii tootematerjali kui ka tootmisprotsessist tulenevad vead.
  2. Garantii alla ei kuulu järgmised vead:
  3. rehvi vigastused mis on tekkinud halbade teeolude tõttu (löökauk, äärekivi vms.)
  4. rehvid mida on kasutatud üle mustri kulumispiiri.
  5. rehvi vigastused mis on tekkinu õnnetusjuhtumi tagajärjel (avarii, tulekahju vms.)
  6. rehvi vigastused mis on tingitud valest kasutamisest (vale rehvirõhk, vale kokkujooks, tasakaalustamata rattad, ülekoormus, naelutamine, võidusõit jms.)
  7. remonditud ja/ või taastatud rehvid
  8. Garantiijuhtumi käsitlemise aluseks on ostuarve. Klient saadab ostuarve, probleemi kirjelduse ja oma kontaktandmed Kummikunstnikute OÜ e-posti aadressile info@rehvidiil.ee. Kahe kuni kolme (2-3) tööpäeva jooksul võtab meie esindaja kliendiga ühendust, et täpsustada asjaolusid ja detaile.
  9. Defektsle tootele tehakse ekspertiis, mis selgitab kas tegu on garantiijuhtumiga või mitte. Kui ekspertiis tõestab matejali- või tootmisvea siis rehv parandatakse, asendatakse uuega või hüvitatakse rahaliselt. Kummikunstnikute OÜ vahendab garantiiprotsessi kliendi ja tootja vahel. 


MÜÜGIGARANTII

    1. Kauba nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastutab Müüja 2 aasta jooksul alates kauba Kliendi poolt vastu võtmisest.
    2. Kauba nõuetele mittevastavuse või kauba puuduste avastamisel kohustub Klient sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Müüjat, saates vastava info e-posti aadressile info@kumm.ee .
    3. Lepingule mittevastava või defektse kauba korral on Kliendil õigus nõuda Müüjalt kohustuse täitmist, taganeda lepingust või öelda leping üles ning nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
    4. Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta kauba vastu või tagastada kauba Müüja kulul. Kliendil on õigus nõuda kauba ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ning kauba eest tasutud summade tagasinõudmist, kui:
      1. Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada või 
      2. kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub või 
      3. Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või 
      4. Kliendile tekitatakse põhjendamatuid ebamugavusi.

    5. Nõuetele mittevastava kauba tagastamise korral hüvitatakse Kliendile kauba eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul. Müüjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on tema käes oleva kauba tagastanud või esitanud tõendi kauba tagastamiseks üleandmise kohta postiasutusele.
    6. Müüja ei vastuta ega hüvita Kliendile tehtud kulutusi kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste korral, kui:
      1. Kaup on halvenenud/kahjustunud Kliendi süül;
      2. Puudused on tekkinud kauba mittesihtotstarbelise kasutamise,
      3. Kaup on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.
      4. Puudub ostu sooritamist tõendav dokument.
      5. Kaupa ei tagastata kolme (3) kuu jooksul kaupleja poolt saadetud aadressile vastava teate saatmisest alates.

    7. Juhul, kui Kliendi ja Müüja vahel on tekkinud erimeelsused kauba puuduste osas, on Kliendil õigus pöörduda pretensiooniga Müüja poole, märkides kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) esitatud kaebuses ära oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kaubal esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus. Müüja vastab Kliendi kaebusele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) 15 päeva jooksul.
    8. Juhul, kui Klient ja Müüja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet ja kui vaidlusaluse kauba väärtus on vähemalt 20 eurot, on Kliendil õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole. Tarbijakaebuste komisjonis on kaebuse läbivaatamine pooltele tasuta. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.
    9. Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Müüja asukohajärgsesse maakohtusse.


ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

  1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Müüja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
  2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Müüjal puudub ligipääs Kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
  3. Kliendi poolt esitatud isikuandmed, mis on Müüja saanud Kliendi poolt ostu sooritamisel, on kaitstud ja neid töödeldakse vastavalt Isikuandmete kaitse seaduse nõuetele. Isikuandmeid kogutakse ning neid töödeldakse järgmistel eesmärkidel: ostuanalüüside ja kokkuvõtete tegemiseks, Kliendile pakkumiste tegemiseks, aga ka Kliendi rahulolu küsitluste korraldamiseks.
  4. Müüja võib volitada isikuandmeid töötlema teisi juriidilisi isikuid (volitatud töötleja) tingimusel, et sellise töötlejaga on sõlmitud leping, mille kohaselt on volitatud töötleja kohustatud töödeldavad isikuandmed konfidentsiaalsetena hoidma ning tagama isikuandmete kaitse vastavalt seaduses sätestatud nõuetele.